Kademeli oyunlar video slotları Başarıbet ve özellikleri

Herkes, kumar kuruluşunda açar çevrimiçi slotlar , duydum takip eden isimler, örneğin, “kademeli makaralar” , “Yuvarlanan makaralar” ve “Yuvarlanan makaralar”. Hepsi şunları içeriyor: benzer mekanizma.Kazanan dizi yeni simgeler sahip olmak ek ödül bir dönüş. Standart basari bet giriş sağlayın ziyaretçi yalnız şans bir kazanma kombinasyonu her turda. O etkinleştirir tur ve izler benzer görüntüler ödül hatları. Video slotları basamaklı (çığ, düşme vb.)) makaralar çalışma farklı, sunma oyuncu fırsat yardımcı ücretsiz hediye için. Şöyle gidiyor:

Bu prosedür kazanan diziler durmayacak çoğaltılır ödeme hatlarında görünmesi durmayacak. Farklı adlar verildiğinde, tüm seçenekler iş aynı şekilde. İlk ve devrim niteliğinde bu türden oyun tanındı Gonzo’s Quest, geliştirildi NetEnt ve 2010’da yayınlandı.

Yaygınlık nedenleri kademeli emülatörler Basaribet

Kullanıcılar artık gerekli değil ilkel aç makaralar ve görünmesi için bekleyin kazanma kombinasyonu aktif hatlardan biri.dinamik oyun ve olağanüstü 3D animasyon öğeleri ve bitirme mekanik emülatörün karlılığını artırmak. Cascade Reels yüzde yüz bu istekleri karşılıyor. Gelişen şanslı kombinasyonlar ve bu yeni semboller ilgiyi uyandırmak ve güçlendirmek duygusal ruh hali.Özellikle çığlardan biri yol açacak önemli ödül.

Dalga makaraları fırsat sağlayın kazan birden fazla kazanç. oluştururken karlı diziler arka arkaya birkaç kez kazançlar olabilir yeterince büyük miktar. Bireysel üreticiler uygulayın ek çarpanlar hangi önemli ölçüde arttı ödeme.

Teorik getiri ve volatilite düzeyi üzerindeki etki

Kademeli genellikle etkisi yoktur teorik getiri oyuncuya makineler. Mümkün bul oyunlar ile önemli getiri parametresi (yukarıda 97 %) veya yeterince düşük (daha az %94). Bağlantı yok ortaya çıkan resimler ve boyut beklenen getiri mevcut değil.

Ayrıca, kademeli makaralar arttırma önemli bir ödül alma olasılığı. Çalışma prensibi cihaz Başarı bet bunu süreçte yeniler taban yuvarlak. Bu nedenle emülatörler ile kademeli algoritma genellikle var daha yüksek dağılım. çünkü makaralar yeteneğine sahip olduğundan etkinleştir iki kez (veya daha fazla) aynı maliyet için.Bu şu anlama gelir ödüller yapamayacak düşmeyecek yeterince sık. çığ oyun simülatörleri içindeki periyodiklik genellikle aşmaz %25-30.